יום שני, 1 בספטמבר 2014

מלון אורכידאה אילת – שירות חדרים ומסעדות

מלון אורכידאה אילת מבקש להציע לאורחים שלו אווירה מיוחדת של התרבות התאילנדית המסורתית. זוהי למעשה אווירת המזרח הרחוק המוכרת לנו ממקומות שונים כגון הודו ותאילנד. בין היתר, המלון מציע מגוון רחב של אפשרויות להנאה ממאכלים לאורך רוב שעות היממה. במאמר זה נסקור בקצרה את האפשרויות הקולינריות שמעמיד מלון אורכידאה אילת לרשות אורחיו.
ראשית, חשוב לציין כי שירות החדרים במלון הוא איכותי ומהיר. יש בכל חדר תפריט עשיר של שירות חדרים, אשר מאפשר לאורחים להזמין במשך רוב שעות היממה אוכל ומשקאות ברמה גבוהה ביותר ישירות לחדרם, או לכל מקום אחר במלון. שירות החדרים פועל בין השעות שבע בבוקר לחצות.
שנית, במלון אורכידאה אילת יש חדר אוכל מפורסם ברמתו הגבוהה. מדובר בחדר אוכל משובח במיוחד המציע לסועדים בו מגוון רחב של מאכלים מכל העולם, בתפריט בין לאומי עשיר ומפנק.
בנוסף לכך, במלון אורכידאה אילת יש לובי בר, אשר נמצא בלובי של המלון. ניתן להנות בלובי בר ממגוון רחב של משקאות קלים, משקאות חמים, ומשקאות אלכוהוליים, לצד תפריט חלבי עשיר ומפנק במיוחד. הלובי בר פתוח החל מהשעה עשר בבוקר.
במקביל, מפעיל מלון אורכידאה אילת סנייק בר, Snack Bar. בסנייק בר ניתן להנות מבשרים, סלטים וחטיפים, בשעות הבילוי המרכזיות של הבריכה. הסנייק בר פתוח בכל ימות השבוע מלבד בשבת, והוא מאפשר למתרחצים בבריכה להנות מתפריט מעולה של ארוחת צהריים מזינה ואיכותית.
כמו כן, מלון אורכידאה אילת מציע שירות לילה. בשירות ייחודי זה מתאפשר לאורחי המלון להזמין אליהם לחדר, או לכל מקום אחר ברחבי המלון, משקאות חמים ומשקאות קרים, לאורך כל שעות הלילה – בין חצות ועד השעה שבע בבוקר.
מעבר לכל אלה, אורחי המלון זכאים להנחה משמעותית של עשרה אחזים ברכישת מזון ומשקאות בחוף המגדלור הצמוד למלון. קבלת ההנחה מותנית בהצגת כרטיס החדר.

לסיכום, מלון אורכידאה אילת מאפשר לאורחים שלו להנות ממגוון קולינארי רחב ועשיר, המורכב מתפריט בין לאומי מפנק במיוחד, ומאפשרויות חלביות לצד אפשרויות בשריות, במשך רוב שעות היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה